Apport WMS

Apport WMS er et skalerbart lagerstyringssystem som sikrer sporing og dokumentasjon på alle varer fra varen ankommer lageret og til den forlater lageret igjen.

Beskrivelse

Hvorfor bør man velge et WMS?

Kort sagt – fordi det gjør lageret mer effektivt.

Et lagerstyringssystem automatiserer de manuelle arbeidsflytene på lageret og sikrer at lagermedarbeiderne har en oversikt som gjør dem i stand til å utføre jobben raskere og bedre. Det kan være greit å holde oversikt i begynnelsen når lagerbeholdningen er liten, men etter hvert som virksomheten vokser, kan det bli nesten umulig. Det blir flere varer, flere lokasjoner, mer kompleksitet og flere ansatte som må ha oversikt over strukturen.

Når feil oppstår og kunden mottar feil varer, må lageret bruke ressurser på å få feilvarer i retur og så sende de riktige. Enda verre er følgende: Kunden har hatt en dårlig opplevelse. Derfor er det viktig å få struktur på lageret tidlig i utviklingen.

Er du rustet for vekst?

Med et lagerstyringssystem skaper du rammene for å kunne vokse uten gnisninger.
Det er opprettet struktur på lageret som sikrer at man kan holde oversikt – på den måten vet alle hvor mange det er av hver vare på lageret og hvor varen er plassert.
I tillegg understøtter systemet alle prosessene på lageret, slik at man er sikker på at alt går riktig for seg:


  1. Varemottak
  2. Plassering av varer
  3. Plukk av varer/ordrer
  4. Lageropptelling og påfylling av varer
  5. Pakking og forsendelse av ordrer

Fordi systemet er skybasert, kan lagersjefen kontinuerlig holde oversikt over alt som er på lageret, hvor mye det er og hvor det befinner seg.

Et brukervennlig og veldig kraftig verktøy:

Lagerstyring handler om å skape struktur og oversikt, men det er fokus på mennesker og endringsprosesser som utgjør forskjellen når man implementerer et WMS.

Derfor setter vi i Apport alltid mennesker foran systemer. Brukeropplevelsen i Apport er designet for å være enkel og grei. Systemet kan betjenes med håndterminal eller stemmestyring, noe som gjør at lagermedarbeiderne har hendene fri mens de jobber.

Takket være den brukervennlige oppbyggingen er systemet enkelt å lære, slik at vikarer raskt kan være omtrent like effektive som de faste lagermedarbeiderne.

Priser

Apport Advanced

2495.00 per måned

per samtidig bruker


Apport Advanced

9995.00 per måned

kampanjepris 10 brukere

De viktigste fordelene

  • Slipp den årlige lageropptellingen med rettvisende lagerbeholdninger i sanntid
  • Antall brukere kan skaleres opp og ned hver måned
  • Administrer lageret ditt i henhold til riktig lagerstyringsprinsipp, enten det er FIFO, FEFO eller LIFO
  • Cross docking gjør det mulig å utføre enkeltlinjeordrer direkte i varemottaket
  • Lever riktig produkt til avtalt tid og få mer fornøyde kunder
  • Effektiviser arbeidet med strategisk planlagte plukkruter
  • Sikrer full sporbarhet av alle varer
  • Registrering av serienummer, holdbarhetsdato eller batchnummer direkte i varemottaket
  • Opplæring av nyansatte eller vikarer på bare 30 minutter

Aktiver tjenesten nå

  • Fyll ut kontaktskjemaet hos Apport Systems

  • Få en detaljert løsningsbeskrivelse for din bedrift – online gjennomgang av ditt nåværende lageroppsett (1 time)

  • Motta løsningsbeskrivelsen og et konkret budsjett for oppgaven

  • Online gjennomgang av løsningsbeskrivelse og budsjett – kontrakt sendes deretter (1 time)

  • Kontrakt underskrives og GO LIVE avtales

  • Prosjektstart – løpende dialog mellom virksomheten din og Apport

  • GO LIVE

Kontaktinformasjon
KontaktSupportTelefon
Produkt
Kategori