SuperOffice CRM connector

Arbeid mer effektivt ved å koble SuperOffice CRM og Visma.net ERP sammen

Beskrivelse

Denne integrasjonen lar deg koble din skybaserte SuperOffice CRM med din skybaserte Visma.net Financials-løsning.

Den vil synkronisere kunde, leverandør, person og prosjekt data.

I tillegg presentere nøkkelinformasjon om økonomi, som fakturadata eller utestående ordre, i SuperOffice CRM.

Når du integrerer data fra din ERP-løsning med SuperOffice CRM, vil du nyte godt av:

  • Store tidsbesparelser: ikke mer leting etter kundedata i mer enn ett system.
  • Enklere arbeidshverdag: svar på og håndter kundesaker med en fullstendig 360-graders oversikt over kunden på ett sted.
  • Bedre datakvalitet: oppdater kundedata kun én gang, siden ny informasjon automatisk synkroniseres til det andre systemet. Mindre rom for feil og utdaterte opplysninger.

I mellomtiden vil kundene dine dra nytte av:

  • Raskere responstid: fordi dine ansatte har enkel tilgang til relevant informasjon.
  • Bedre og mer informert kundeservice: fordi de kan handle basert på fullstendig informasjon i stedet for antakelser eller gjetninger.
  • Bedre kundeopplevelser: færre datafeil forbedrer den totale opplevelsen og tilliten til ditt selskap.

Vil du se hvilket data som kan synkroniseres med SuperOffice CRM?

Sjekk vår dokumentasjon

Priser

Kontakt

Kontakt Keyforce for priser.

De viktigste fordelene

  • Koble eksisterende SuperOffice CRM firmaer til dine Visma.net kunde-/leverandørlister.
  • Opprett en ny Visma.net kunde/leverandør fra SuperOffice CRM.
  • Koble eksisterende SuperOffice CRM personer til Visma.net-kontakter.
  • Opprett nye Visma.net-kontakter fra SuperOffice CRM.
  • Se transaksjonsdata fra Visma.net for enhver kunde/leverandør/prosjekt i SuperOffice CRM.

Aktiver tjenesten nå

  • Kontakt din sertifiserte Visma Software partner for bistand.

    Er du usikker på hvem som er din partner, kontakt oss på salg.keyforce@visma.com


Kontaktinformasjon
KontaktSupportTelefon
Produkt
Kategori