Ingeniør- og arkitektkonsulenter

Med et intuitivt og oversiktlig grensesnitt får du et prosjektstyringsverktøy som gir deg og dine ansatte komplett oversikt over alle prosjekter.
MacBook mockup

Ressursallokering

Du kan allokere ressursene dine enten automatisk eller manuelt. Allokere ressurser på de enkelte fasene med enkel timeallokering som gjør at du aldri igjen overskrider timebudsjettet ditt. Allokere ressurser basert på kunnskap og finn enkelt frem til de ressursene du trenger ved å legge inn nøkkelord på de ulike brukerne.

Du får oversikt over hvilke ressurser du har tilgjengelig i dag og i fremtiden og gjøre analyser av bruken av de ulike ressursene ved hjelp av en smart rapporteringsfunksjon. Dermed ser du raskt hvor du må ta inn eller kutte ressurser i tide, slik at du kan øke lønnsomheten.

Rapporter og nøkkeltall

Gjør det enkelt å få oversikt over hva som er fakturert, hva som ligger til fakturering, og ikke minst hva som tilsynelatende skal faktureres, men likevel ikke har blitt det. Lag dine egne rapporter, basert på for eksempel lønnsomhet, ressursbruk eller fakturering og inntekter. Rapporter og dashboards kan bygges individuelt rundt forskjellige KPIer basert på roller. Disse kan legges til i dashbordet ditt og deles med kolleger.

Lag dine egne rapporter for salg, aktiviteter, nøkkeltall, prosjektanalyse, ressursanalyse og timeanalyse. Ulike roller kan få ulike startsider. Velg selv hvilke KPIer som passer for din bedrift.

Har du enda større rapporteringsbehov? Da har du muligheten til å bruke OneStop Reporting.

Egendefinerte KPIer

I Severa kan dere enkelt lage egne KPIer og gjøre dem tilgjengelig for alle medarbeiderne. Lag dine egne rapporter, basert på for eksempel lønnsomhet, ressursbruk eller fakturering og inntekter.

Rapporter og dashboards kan bygges individuelt rundt forskjellige KPIer basert på roller. Disse kan legges til i dashbordet ditt og deles med kolleger.