Reklame og kommunikasjon

Severa er prosjektstyringsverktøyet som gir dere ett verktøy å jobbe i, og knytter sammen alt fra innsalg, oppgaver, timer og fakturering, til ferie, fravær, analyse og rapportering.
MacBook mockup

Salgshåndtering

Du kan følge salgsstatus, opprette aktiviteter for oppfølging og lage tilbud til kunder. Så fort et tilbud er signert, opprettes prosjekt- og faktureringsplan automatisk.

Få full oversikt over potensielle tall og kundene dine. Du kan selv opprette egen salgsstatuser. Salgsoversikten kan vises både som kanban og liste. Du får en solid oversikt over pågående prosjekter og inntekter på alle kunder. Du kan også opprette alle kontakter du har hos kunden for å skape effektiv og ryddig kommunikasjon. Legg også til nøkkelord på kunder og kontakter, slik at du kan følge opp både potensielle kunder og de du allerede har.

Du kan også dele inn ulike kundegrupper og bransjer.

Aktiviteter

Du kan opprette aktiviteter, møter og annen oppfølging direkte i systemet eller integrer kalenderen din (Exchange, Office 365 og Google).

Du sparer også tid når du oppretter nye kunder ved å hente kundeinformasjon direkte fra Brønnøysundregisteret. Du får rask oversikt over kommende aktiviteter og potensielle salg rett på startsiden din slik at du alltid kan planlegge ressurser frem i tid, samt legge inn aktuelle dokumenter og lenker direkte på de potensielle salgene.

Samhandling og oppgavehåndtering

Selgere og prosjektledere har kontroll på hvilke ressurser som har ledig tid i hvilke perioder. Dere kan også se hvem som bidrar med hva.

Prosjektleder kan opprette oppgaver til seg selv eller andre medlemmer av prosjektet. Oppgavekort gir dere oversikt over status på oppgavene. Hvilke som ikke har startet, hvilke som er i gang, og hvilke som er fullførte.

Du kan sette opp integrasjon med Google Drive for enda bedre samhandling, og sette opp milepæler og tidsfrist.

– Tidligere hentet vi manuelt ut tall og la dem inn i Excel. Det var en tidkrevende prosess. Nå tar det noen sekunder å få oversikt.
Jan Thore Nalum, leder for produksjon og design i Fjuz Kommunikasjon

Innsikt

Lag dine egne rapporter, basert på for eksempel lønnsomhet, ressursbruk eller fakturering og inntekter. Rapporter og dashboards kan bygges individuelt rundt forskjellige KPIer basert på roller. Disse kan legges til i dashbordet ditt og deles med kolleger.

Reklamebyrået Fjuz har for eksempel laget nøkkelindikatorer som heter “Dekningsbidrag per time”. Den oppdateres live og tar det du sitter igjen med i dekningsbidrag etter å ha trukket fra kostnader delt på timene brukt på et bestemt prosjekt. De kan med en gang se hvilken timeprisen en bestemt kunde hadde i foregående måned og slik kan de også følge kundens utvikling.